tantfjant

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Annie - 3 januari 2014 20:57

Landat hemma igen, och även om dagen verkligen varit kanonbra så är det skönt att få landa i soffan med familjen runt sig.
Vi käkade middag på McD på hemvägen och efter det en snabbis in på ToysRus där dottern skulle köpa en Monster High-docka för julklappspengar från farmor. Dock var det otroligt urplockat i sortimentet och det som fanns kvar var dyyyrt :-(
Det blev en Monster High pysselbok och så ska jag leta extrapriser på nätet på dockorna ist.

Som sagt, nu är ungarna ombytta till onepiece och vi myser i soffan till Fångarna på Fortet.
Snart är det sängdags för dem och då blir det American Horror Story för oss vuxna.
Tror dock att den här mamman sommar ganska fort idag.

Nattis <3

Av Annie - 3 januari 2014 17:32

Jag älskar det här, kanske inte just för att JAG gillar det, men för att barnen njuter av varenda sekund :-)
Det är musik, show, underbara kostymer, skådespel och figurer de känner igen och älskar.
I år var det Tingeling och Blixten som blev höjdpunkterna.
Vi ser redan fram mot nästa års show :-).



Av Annie - 3 januari 2014 14:37

30 min kvar.
Jadå, vi hann snabbproviantera på McD, trots en mindre felkörning.
Nu är vi plats, tom kissade ;-)
Nu insuper vi stämningen och väntar bara :-)

Av Annie - 3 januari 2014 13:39

Hungriga barn och trött och huvudvärkstyngd mamma. Snälla, ge oss tid att hinna in på McD när vi har parkerat.
Bara nån mil kvar nu.

Av Annie - 3 januari 2014 13:07

Grått och regnigt, men väl framme kommer det nog att bli färgstarkt värre :-)
7 mil kvar med kacklande barn i baksätet, och jag har ont i huvudet.
Hoppas det släpper.....

Presentation

Dröm om morgondagen, kom ihåg gårdagen, lev idag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards